Monday, April 28, 2014

Orange is the new black? Well for lips at least this season, it looks like it!| Smugnificent


 It's been weeks since I took the photos for this post but as the weather became suddenly gloomier I didn't feel in a Spring mood. But now I decided to upload this post, hoping that Spring will come back soon. So today we are talking about one of the biggest trends for this Spring- Summer season: Orange/ Coral lips! 
 I have a few suggestions for you from my collection for all taste: from matte to glossy, from bold straight in your face orange to more orange-red choices or even toned-down corals for every day. I think you will all find something you like in here.


 Έχει μερικές εβδομάδες που τράβηξα τις φωτογραφίες για το post αυτό αλλά επειδή ο καιρός χάλασε απότομα δεν ήμουν σε ιδιαίτερα ανοιξιάτικη διάθεση. Αλλά τώρα αποφάσισα να το ανεβάσω, με την ελπίδα πως η Άνοιξη θα επιστρέψει σύντομα. Σήμερα λοιπόν θα μιλήσουμε για ένα από τα μεγαλύτερα trend της season: τα πορτοκαλί/ κοραλλί χείλη! 
 Σας έχω λοιπόν μερικές προτάσεις από τη συλλογή μου, κάτι για όλα τα γούστα: από ματ σε glossy, από έντονα, μπαμ στα μούτρα σου, πορτοκαλί σε πιο κοκκινωπές επιλογές ή ακόμη σε πιο διακριτικά κοραλλί ότι πρέπει για κάθε μέρα. Πιστεύω πως θα βρείτε όλες κάτι που σας αρέσει.

Πατήστε εδώ για Ελληνικά
 I am starting with some choices from MAC, here I have some of my favorite bold choices. Morange is for me the perfect definition of orange lips, is by far my favorite orange lipstick, if you like bold lips and you would dare it just go for this one. It is an amplified cream shade, amazingly opaque. Neon Orange is another bright orange amplified cream. I got it as a part of the All about Orange limited collection, but I know that it is permanent as a PRO shade. It is very similar to Morange but a bit more red based I think. Another great shade that I have talked you about in my matte MAC lipstick collection post is Ablaze. I hope they will make this one permanent, such a great coral! For people that prefer more creamier and less bold shades, a choice could be Gotta Dash!, one of the sheen supreme MAC lipstick. I love the shade, I am not a fan of the consistency but many people love it so you can try it.


 Continuing with more bold choices, I have a bright intense shade by Inglot (No97 from the freedom system) in my palette, very bold too but a little lighter than Morange from example. Somewhere in between lays my favorite orange shade from the drugstore No12 from Rimmel by Kate and close second, one of the Maybelline vivids, Vibrant Mandarin. These are the shades that you must check from the drugstore to achieve this trend. I have another MAC lipstick here, much lighter but still very bold and neon, Betty Bright from the Archie 's girls limited collection.


 I know I promised you also more wearable and glossier shades. Revlon just bitten kissable balm stain in Rendez-vous is perfect to be in trend, while being comfortable and not too over the top, just lovely. Another similar choice again by Revlon is one of the colorburst lip butters in Peach Parfait. Very moisturizing, glossy, giving just a hint of color. And since glossy lips are also in trend too, I think I wear these 2 a lot together with my KIKO Ultra glossy stylo in LE 824. I got this from a LE collection but there are many shades in the permanent line so you may want to check them. Next I have another drugstore lipstick, a bit more bold again, the ultimate colour lipstick in Princess Peach by Catrice, very opaque and creamy but a bit too creamy for my taste. Exactly the opposite is No147 by Barry M, a great coral shade matte but too dry, so better apply it only on smooth lips. Next I have my all time favorite coral shade in my favorite formula, Corail Aquatic (No7) from the Vernis a Levres by YSL.

 

 I am continuing with some of my favorite lip glosses in these orange/ coral shades. I have 2 from MAC, one permanent in Lychee Luxe, maybe one of the few MAC lipglasses that I like so much that I tolerate the stickiness and Lust in Lush, a limited edition MAC lipgelee that I will be wearing this season for a few more last times as it is nearly running empty. Next I have another discontinued shade, an YSL touche brillance in No11 that has a nice colour pay-off, a great consistency and smells like mango! For just a hint of coral shine, I choose to wear my Tony Moly Fruit Princess gloss in 5 that has the cutest packaging and amazing smell.


Another great coral among the best lip glosses from the drugstore is the Revlon super lustrous lipgloss in Kiss Me Coral, just wonderful! If you believe that you enjoy more red-based coral glosses, I have two in my collection, the supershine lipgloss No103 by Flormar and the Essence Stay with me gloss in Candy Bar. The last one is another limited edition lippie, by Catrice, a matte lip cream from their Geometrix collection in light red that is a bright orang-y red shade. It will definitely get a lot of use this summer.


Which one is your favorite?  Are you planning to rock this trend? Do you have any other all time favorite orange or coral lippies that I should check out?


Ελληνική εκδοχή


 Θα ξεκινήσω με μερικές επιλογές από MAC, ανάμεσα στα οποία βρίσκονται κάποιες από τις αγαπημένες μου έντονες επιλογές. Το Morange είναι για μένα ο τελειος ορισμός του πορτοκαλί κραγιόν, με διαφορά το αγαπημένο μου, αν σας αρέσουν τα έντονα χείλη και θα το τολμούσατε, τότε πρέπει να επιλέξετε αυτό. Ανήκει στα amplified cream και είναι απίστευτα οπάκ. Το Neon Orange είναι ένα ακόμη έντονο πορτοκαλί amplified cream. Το πήρα όταν κυκλοφόρησε η συλλογή All about Orange, αλλά απ' όσο ξέρω ανήκει στη μόνιμη PRO συλλογή. Είναι παρόμοιο με το Morange αλλά με περισσότερο κόκκινο στη βάση του. Μια ακόμη εξαιρετική απόχρωση για την οποία σας μίλησα στο post με τη συλλογή μου με matte MAC κραγιόν είναι το Ablaze. Ελπίζω να το κάνουν μόνιμο, πρόκειται για ένα θαυμάσιο έντονο κοραλί! Για όσες προτιμούν πιο κρεμώδη κραγιόν και λιγότερο έντονες αποχρώσεις, μια επιλογή είναι και το Gotta Dash!, από τα sheen supreme κραγιόν της MAC. Μου αρέσει πολύ η απόχρωση αλλά δεν είμαι οπαδός αυτής της σύστασης αν και ξέρω πως πολλοί την λατρεύουν.


 Συνεχίζοντας μετις έντονες αποχρώσεις, έχω ένα έντονο πορτοκαλί από Ιnglot (No97 από freedom system) στην παλέτα μου, πολύ τολμηρό αλλά λιγότερο σκούρο πορτοκαλί από το Morange για παράδειγμα. Κάπου ανάμεσα στα δυο βρίσκεται το αγαπημένο μου πορτοκαλί κραγιόν από drugstore, το No12 from Rimmel by Kate και κοντά σ' αυτό ένα από τα Maybelline vivids, το Vibrant Mandarin. Αυτές είναι οι αποχρώσεις που πρέπει να ψάξετε στα drugstore για να πετύχετε αυτό το trend. Έχω ένα τελευταίο MAC κραγιόν εδώ, πολύ πιο ανοιχτόχρωμο αλλά και αυτό έντονο και νέον σχεδόν, το Betty Bright από την συλλογή Archie 's girls.


 Σας υποσχέθηκα όμως και πιο καθημερινές και glossy επιλογές. Το Revlon just bitten kissable balm stain στην απόχρωση Rendez-vous είναι τέλειο για να εφαρμόσετε το trend αυτό, με άνεση και χωρίς υπερβολή. Παρόμοια περίπτωση είναι επίσης από Revlon και το colorburst lip butter στην απόχρωση Peach Parfait. Πολύ ενυδατικό, glossy, δίνει μια διακριτική απόχρωση. Και εφόσον τα  glossy lips είναι και αυτά trend της season, νομίζω πως θα φορέσω αυτά τα δυο πολύ, μαζί με το KIKO Ultra glossy stylo LE 824. Αυτό το πήρα ως μέρος μιας limited συλλογής αλλά υπάρχουν πολλές αποχρώσεις στη σειρά αυτή οπότε θα πρότεινα να τα τσεκάρετε.  Σας έχω έπειτα ένα ακόμη έντονο drugstore κραγιόν, το ultimate colour lipstick Princess Peach της Catrice, οπάκ αλλά κρεμώδες, λίγο παραπάνω απ' ότι θα ήθελα. Ακριβώς το αντίθετο συμβαίνει με το No147 από Barry M, ένα όμορφο κοραλλί ματ αλλά αρκετά ξηρό, οπότε θέλει εφαρμογή σε πολύ καλά ενυδατωμένα χείλη. Τελευταίο στη σειρά είναι το αγαπημένο μου κοραλί, στην αγαπημένη μου φόρμουλα, το Corail Aquatic (No7) από τα Vernis a Levres του YSL.

 

 Συνεχίζω με μερικά από τα αγαπημένα μου πορτοκαλί/ κοραλλί lip glosses. Έχω πρώτα 2 από MAC, ένα μόνιμο στην απόχρωση Lychee Luxe, από τα ελάχιστα MAC lipglasses που μ΄αρέσουν αρκετά ώστε να ανέχομαι την κολλώδη σύσταση τους και το Lust in Lush, από τα περιορισμένα ΜAC lipgelee, το οποίο σχεδόν μου τελειώνει και θα μου χαρίσει ζουμερά πορτοκαλί χείλη για λίγες τελευταίες φορές αυτή τη season. Μετά έχω ένα ακόμη discontinued gloss, ένα από τα YSL touche brillance No11 το οποίο έχει καλή απόδοση, εξαιρετική σύσταση και μυρίζει mango! Όποτε θέλω απλά μια ιδέα κοραλλί γυαλάδας, διαλέγω το Tony Moly Fruit Princess gloss Νο5 το οποίο έχει την πιο χαριτωμένη συσκευασία και επίσης τέλειο άρωμα.


 Ένα ακόμη κοραλλί, από τα καλύτερα drugstore lip glosses είναι το Revlon super lustrous lipgloss  Kiss Me Coral, απλά πανέμορφο! Αν πιστεύετε πως σας αρέσουν τα οραλί με λίγο περισσότερο κόκκινο, έχω στη συλλογή μου δυο, το supershine lipgloss No103 της Flormar και το Essence Stay with me gloss στην απόχρωση Candy Bar. Για το τέλος άφησα ένα ακόμη limited κραγιόν, το πιο κοκκινωπό απ όλα, από Catrice, ένα matte lip cream από την Geometrix συλλογή στην απόχρωση light red, ένα έντονο πορτοκαλοκόκκινο. Και αυτό νομίζω πως θα το φορέσω πολύ αυτό το καλοκαίρι.


Ποιο σας άρεσε περισσότερο; Σχεδιάζετε να ενδώσετε στο trend; Έχετε κάποιο άλλο αγαπημένο πορτοκαλί/ κοραλλί κραγιόν ή gloss να μου προτείνετε;

16 comments:

  1. Καλημέρα! Yes, orange is the new black. Παντού όμως (ρούχα, έπιπλα, αξεσουάρ)! Δε ξέρω για τα χείλια αλλά η ομώνυμη τηλεοπτική σειρά τα σπάει. Δεν το έχω με τα έντονα, μ'άρεσε το Barry M και το Lip glass της MAC αλλά έχω την εντύπωση ότι τα πορτοκαλί δε μου πάνε καθόλου :( Στο τσακ ήμουν να πάρω ένα MUFE τη Παρασκευή (#39) αλλά με έπιασε το "που πας ρε κοπελιά με το μαύρο μαλλί-φρύδι σα το γύφτο, μου θες και πορτοκαλί" και δεν...

    ReplyDelete
    Replies
    1. χαχα και μένα μου αρέσει η σειρά! Νομίζω πως σε όλα τα χρώματα υπάρχει η σωστή απόχρωση και υφή που κολακεύει κάθε γυναίκα, απλά μερικές φορές θέλει περισσότερο ψάξιμο :)

      Delete
  2. Μέσα στο μυαλό μου είσαι! Σκεφτόμουν χθες πως με ένα μακιγιάζ στα μάτια σε πρασινωπούς χρωματισμούς θα πήγαινε πολυ ένα κοραλλοπορτοκαλί, ειδικά τώρα που ανοίγει ο καιρός. Το πορτοκαλί είναι ένα χρώμα που δεν έχω τολμήσει μέχρι στιγμής και μάλλον ήρθε η ώρα του. Έχω μόνο το Caressing Coral της Avon, που δυστυχώς αν και στο swatch φαινόταν καλό, στα χείλη μου δε στρώνει καθόλου, "μαζεύει" σε γραμμούλες μόλις το βάλω. Θα δοκιμάσω με το Inglot ή το Catrice που μας δείχνεις, να δω πως θα μου πάει.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tα πολύ κρεμώδη μαζεύουν εύκολα σε γραμμές οπότε μάλλον ούτε το Catrice θα σε βολέψει, αλλά νομίζω στην Inglot θα βρεις πολλές αποχρώσεις!

      Delete
  3. Hee hee, I love the title of this blog post, witty :-) I personally like oranges that have some pink or red in them. True orange is hard to pull off.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you sweetie! True orange can be a bit scary haha, but I love it from times to times. When they have some pink in they are very sprinng-y usually they are really nice too

      Delete
  4. Ειναι ολα υπεροχα! Εγω γενικα ειμαι κοριτσι περισσοτερο του πορτοκαλι-κοραλι παρα του ροζ οποτε φετος που ειναι και στη μοδα ποιος με πιανει!! χαχαχαχα
    Από Mac σου προτείνω και το Vegas Volt που ειναι λιιιγο πιο κοραλί αλλά σουπερ έντονο:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Είναι η καλύτερη σου λοιπόν , να το χαρείς!
      Δε το έχω δοκιμάσει το Vegas Volt θα το δω την επόμενη φορά που θα πάω στη MAC, ευχαριστώ!

      Delete
  5. Πωπω..τι μου εκανες τωρα..εχω χασει το αγαπημενο μου πορτοκαλι απο sephora και δεν το βρισκω με τιποτα..αλλα θα δοκιμασω μια απτις τοοοσες επιλογες που μας δινεις..😊

    ReplyDelete
    Replies
    1. από ποια σειρά? Θα ήταν τέλειο να βγάζαν ένα πορτοκαλί Lip cream :)

      Delete
  6. Bright colours ftw!!!!I see you only have a few... :P Lovely shades all of them!!!Hmmm I think I have some orange-coral shades but I mostly go for pinks...no idea why really 'cause I love orange-corals....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Just a few, so I got a couple more lalala
      I also tend to chose pinks, imagine :D

      Delete
  7. Το δικό μου αγαπημένο είναι το Lady Danger, αλλά σίγουρα θέλω να δοκιμάσω κι άλλα πορτοκαλί. Το Morange το φλερτάρω, φαίνεται τέλειο. Θα το πάρω κι αυτό, με ξέρω!

    ReplyDelete
    Replies
    1. πολύ ωραίο αυτό δε ξέρω πως δε το έχω ακόμη πάρει :)

      Delete
  8. Τι να βρούμε κτ που να μας αρέσει;;; Όλα μου αρέσουν!! Ειδικά τα Mac κ το Rimmel αχ αχ!! Φιλία!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha, πολλές επιλογές για όλα τα γούστα ;) Φιλάκια

      Delete