Saturday, April 5, 2014

My Insta-March 2014| Smugnificent


 I feel that March passed by quickly as most months but it was so extremely full of things on the other hand. Well most importantly I 've spent a few days back in Greece and although it was mostly for work and I had less than a day at the end to spend with friends but still that was great! And in general March was a cool month for me so let me show you some snippets of it!




 Αν και νιώθω πως όπως κι οι πιο πολλοί μήνες, ο Μάρτη πέρασε γρήγορα, ήταν από την άλλη πολύ γεμάτος με πράγματα. Το πιο σημαντικό φυσικά ήταν ότι πέρασα λίγες μέρες στην Ελλάδα και αν και ήταν για δουλειά και στο τέλος δεν είχα ούτε μια ολόκληρη μέρα να περάσω με φίλους και πάλι ήταν πολύ θαυμάσια! Και γενικά ο Μάρτιος ήταν για μένα ένας καλός μήνας οπότε επιτρέψτε μου να σας δείξω μερικά στιγμιότυπα! 




 Ok I know that couple of people were upset for not meeting me when I was in Athens, I was pretty disappointed too but I had a very important meeting and I barely had time to sleep a few hours those days. The meeting went perfectly though and those were some great days for me and on my last day in Athens when I found a bit of time, I decide to spend it with a few people I love a lot, a few good friends that hadn't managed to meet since before moving to Switzerland! Good food and good alcohol made these days even better! Besides my trip there were a couple of really interesting things in Bern this month, like the raBe fest and the Shopping night. I also managed to visit a friend in Zurich as I hadn't the opportunity to meet for long time and we spent a nice sunny day, strolling around and enjoying. I left with some goodies she brought me from US and also a few treats from an Asian store in Zurich. I had quite a few new additions this month, like cool t-shirts, amazing creations by my lovely Cel, Easter Lush goodies, new products by Le Petit Marseillais and Kerastase kindly sent to me by Paoletti Public Relations and a lot of beauty shopping! I am preparing a lot of posts about these stuff and I entering a kind of a small shopping hiatus as I have big plans for this summer ;)
 Write me what was your favorite moment or thing in March. I would love to know!















Ξέρω πως αναστάτωσα μερικούς που δεν βρήκα χρόνο να τους συναντήσω στην Αθήνα, πιστέψτε με και για μένα ήταν απογοητευτικό αλλά είχα ένα πολύ σημαντικό meeting εκείνες τις μέρες και με το ζόρι έβρισκα λίγες ώρες για ύπνο. Το meeting πήγε πολύ καλά και αυτές ήταν θαυμάσιες μέρες για μένα αν και κουραστικές και την τελευταία μέρα μου πριν γυρίσω βρήκα λίγο χρόνο να συναντήσω καλούς φίλους που δεν μπόρεσα να συναντήσω από πριν ακόμη μετακομίσω Ελβετία! Φυσικά το καλό φαγητό και ποτό έκανε αυτές τις μέρες ακόμη καλύτερες! Πέρα από το ταξίδι μου, ο Μάρτης είχε και μερικά ενδιαφέροντα πράγματα στη Βέρνη όπως ένα μουσικό φεστιβάλ το  raBe fest και την  Shopping night, για 2η χρονιά. Κατάφερα στο τέλος του μήνα να επισκεφτώ μια φίλη που είχα καιρό να δω στη Ζυρίχη και απολαύσαμε μια ηλιόλουστη μέρα! Επέστρεψα με μερικά καλούδια που μου έφερε από Αμερική και αλλά και κάποια πραγματάκια από ένα ασιατικό κατάστημα στη Ζυρίχη. Είχα ακόμη πολλές προσθήκες στη συλλογή μου αυτό το μήνα και πολλά νέα πράγματα να δοκιμάσω, όπως νέα cool t-shirts, θαυμάσιες δημιουργίες τη αγαπημένη μου Cel, Πασχαλινά καλούδια από Lush, νέα προϊόντα από Le Petit Marseillais και Kerastase που μου στάλθηκαν από Paoletti Public Relations και φυσικά πολύ beauty shopping! Σας ετοιμάζω posts και videos γι αυτά και έχω μπει σε ένα μικρό shopping hiatus που ελπίζω να δουλέψει καθώς έχω σχέδια για το καλοκαίρι ;) Μη ξεχάσετε να τσεκάρετε και τα αγαπημένα μου προϊόντα αλλά και όσα προϊόντα τελείωσα το μήνα αυτό!
Γράψτε μου ποια ήταν η αγαπημένη σας στιγμή ή το αγαπημένο σας προϊόν το μήνα αυτό! 
















4 comments:

  1. Another amazing insta-post! Love it! :D

    ReplyDelete
  2. Χιονάτη! Τη λατρεύω! Τον γύρο τι τον ήθελες και πεινάω τώρα ρε Μυρόνα; Πολύ ωραίο post, όπως πάντα <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. και γωωωωω είναι ένα από τα πράγματα που πήρα στην Disneyland :D Ε τι να κάνω βρε κορίτσι μου εγώ που βλέπω γύρο 2 φορές το χρόνο τι να πω χαχα?

      Delete