Friday, July 29, 2011

Shine Sensational by Maybelline



Αυτά τα 2 lip gloss από τη σειρά Shine Sensational της Maybelline ήταν μέρος του δώρου για τα γενέθλια μου από την αγαπημένη μου ξαδέρφη. Το ένα έχει γεύση καρπούζι, το άλλο rasberries.
Κυκλοφορούν σε 18 αποχρώσεις, μπορείς να τις βρεις στο site της Maybelline αλλά περνώντας μια βόλτα από το γνωστό μαγαζί καλλυντικών βρήκα μόνο 10. Ίσως φταίει που είμαι σε ακριτικό μέρος. Ή μπορεί να κυκλοφόρησαν μόνο 10 αποχρώσεις στην Ελλάδα.


Αυτό που μου άρεσε πιο πολύ είναι ότι δε νιώθω τα χείλη μου να κολλάνε μεταξύ τους και τα νιώθω ενυδατωμένα, εξάλλου διαφημίζονται για αυτό στο site. Κάνουν τα χείλη juicy , τι άλλο χρειαζόμαστε το καλοκαίρι; Καθώς δεν έχουν ιδιαίτερο χρώμα, τουλάχιστον στα χείλη μου, μπορώ και το φοράω παντού. Στη βόλτα, στη θάλασσα, για ποτό, κατά τη διάρκεια που ποτίζω τον κήπο κτλ. Η γεύση τους είναι φανταστική, νομίζω ότι τρώω τα φρούτα! Και παρόλο που ήταν δώρο, ξέρω την τιμή τους. 5 ευρώ το ένα. Πολύ καλή.


3 comments:

  1. super τιμή, αλλά από ότι καταλαβαίνω οι διαφορετικές "αποχρώσεις" είναι στην ουσία διαφορετικές γεύσεις...

    ReplyDelete
  2. Βασικά στα χείλη μου δεν είδα διαφορά, αλλά πλέον το χρησιμοποιώ στη θέση του lip butter. Είναι πιο καλοκαιρινό και το lip butter το νιώθω βαρύ.

    ReplyDelete
  3. Τα λιπγκλος της Maybelline είναι τα αγαπημένα μου! Εγώ θέλω το κεράσι, τη μέντα και τη φράουλα!

    ReplyDelete