Tuesday, July 19, 2011

Δοκιμαστικό- Α hug full of Lush!

Δεν έχω γράψει ακόμη ποιες είμαστε, δεν έχουμε μορφοποιήσει το blog, δεν έχει καλά καλά βρει nickname η έτερη συνblogger μου... Απλά έχουμε ανοίξει τη σελίδα τόσο καιρό που θέλω να γράψω έστω  και δοκιμαστικά κάτι και το πρόσφατο ταξίδι μου στη Ρώμη και η επίσκεψη μου στα Lush μου έδωσε μια καλή αφορμή πιστεύω.
Να διευκρινίσω πως είναι η πρώτη μου κανονική επίσκεψη στα Lush και πέρα από ένα-δυο σαπουνάκια δεν είχα δοκιμάσει ξανά κάτι άλλο.
Αυτό που μου επισήμανε η πολύ εξυπηρετική πωλήτρια που με υποδέχτηκε είναι πλέον από ότι κατάλαβα σαν νέο moto των Lush " Δε φτιάχνουμε μόνο σαπούνια"
Μετά από μια αρκετά αναλυτική παρουσιάση διάφορων προϊόντων τους έφυγα χαμογελαστή με σακουλίτσες που περιείχαν τα εξής:



-Sugar scrub
 Με τράβηξε η μυρωδιά και το πόσο ωραίο ένιωθα το δέρμα μου αφού το δοκίμασε πάνω μου η πωλήτρια. Προβληματισμένη από μερικά σχόλια στο site σκοπεύω πάντως να το χρησιμοποιήσω όπως το δοκίμασε κι αυτή ώστε να αποφύγω γρατσουνιές και μικροαμυχές. Δεν τρίβουμε τη μπάρα απευθείας στο σώμα μας. Κόβουμε ένα κομμάτι και το βάζουμε σε ένα μπολάκι με λίγο νερό ώστε να πάρει την γνωστή πηχτή μορφή των scrub.
- Creamy Candy
Ανήκει στην κατηγορία των bubble bars και είναι πραγματικά υπέροχο. Κόβεις ένα κομμάτι του και το πετάς στο νερό και αυτό αρχίζει να κάνει ροζ μπουρμπουλήθρες. Μυρίζει καταπληκτικά και όσο αναδεύεται το νερό αφρίζει περισσότερο. Το δοκίμασα σε ποδόλουτρο μόλις επέστρεψα χθες και έμεινα πολύ ευχαριστημένη.

-Strawberry Feels Forever

Και μόνο που τις κοιτάζεις και τις μυρίζεις θες να τις φας! Λατρεύω τη μυρωδιά της φράουλας και μόλις δοκίμασα αυτή τη massage bar ξετρελάθηκα! Πρόκειται για στερεή πλάκα την οποί τρίβεις στο σώμα σου ή στα χέρια σου και μετά στο σώμα κάποιου άλλου ;-) 
To μόνο που με ανησυχεί είναι η βιωσιμότητα της με τόση ζέστη.

Την βλέπεις την φωτογραφία και δε σου γεμίζει το μάτι και ανοίγεις το βαζάκι και έχει μέσα μια σκούρη μωβ ιρίδίζουσα χλαπάτσα :P (shower jelly) που μοσχοβολά βατόμουρο. Τι χρησιμεύει? Πλένεσαι με το ζελεδάκι :D. Τρίβεσαι με αυτό στο ντουζ είτε απευθείας (πολύ γλυστερό το δοκίμασα αλλά είχε πολύ πλάκα) είτε κόβεις ένα κομματάκι και σαπουνίζεις καλά το σφουγγάρι ή τη λούφα σου (μεγαλύτερη διάρκεια αλλά όχι τόσο διασκεδαστικό). Loved it! Αφήνει ωραία μυρωδιά, ενυδατώνει πολύ και όσο να το πεις έχει φάση να δοκιμάζεις να πλυθείς με ένα ζελεδάκι!
Πέρα από τα παραπάνω επέστρεψα με δώρο υπέροχες bath ballistics (βόμβα μπάνιου που την πετάς σε γεμάτη μπανιέρα) αλλά και bubble bars σε υπέροχη συσκευασία.


Pop in the bath, think pink. Τέλεια ονόματα και τέλεια αρώματα! Περιμένω πως και πως να τα χρησιμοποιήσω :D

Αυτά γι αρχή. έτσι δοκιμαστικά. Ελπίζω να επιστρέψω σύντομα με αγαπημένη παρέα, να μοιραστούμε μαζί σας τις εμμονές μας.

7 comments:

  1. Πολύ λαχταριστά φαίνονται όλα πάντως...θα έπρεπε να συνοδεύονται από την ατάκα "μη τα φάτε...πλυθείτε..." ...όπως σε μια παλιότερη διαφήμιση! Εξαιρετικά!

    ReplyDelete
  2. Πραγματικά αν έβλεπα μόνο τις φωτογραφίες χωρίς τα σχόλια θα νόμιζα ότι είναι ζαχαρωτά! Ζηλεύω!

    ReplyDelete
  3. Επιτέλους!!! Καλορίζικο κορίτσια!!!

    Περιμένουμε κι άλλες πολλές γκλαμουράτες αναρτήσεις :)

    ReplyDelete
  4. Ευχαριστώ για τα καλά σας σχόλια. Θα επανέλθουμε δριμύτερες και οι δυο μαζί.

    Όσο αφορά τα Lush pραγματικά όμως μετά από 5' μέσα στο κατάστημα, ανάμεσα σε όλες αυτές τις μυρωδιές, ένιωθες πως θες να ορμήξεις και να τα δαγκώσεις όλα!

    ReplyDelete
  5. από lush έχω ψωνίσει 2 φορές μόνο, έχεις δίκιο ήθελα να δοκιμάσω τα πάντα κ να τα πάρω σπίτι μου. ωστόσο κατέληξα ότι δε με βολεύουν αυτες οι εναλλακτικές μορφές προιοντων που θέλουν οδηγίες χρήσης!!

    υγ.περιμενω ποστ με τα υπόλοιπα ψωνια στη ρώμη!
    υγ2.welcome!

    ReplyDelete
  6. @stella Αντίθετα εγώ το βλέπω λίγο ως παιχνίδι και μου αρέσει αρκετά.
    Υπήρξα πάντως φειδωλή με τα ψώνια γιατί η διάθεση για sightseeing και dolce vita ξεπέρασε την διάθεση για shopping!
    Ευχαριστώ για το καλωσόρισμα!

    ReplyDelete
  7. λίγες μέρες μόνο μετά και το sweetie pie έχει γίνει εμμονή. Δεν έχω ποτέ διασκεδάσει το ντουζ όσο με το shower jelly αυτό και το άρωμα που αφήνει είναι απλά ακαταμάχητο! Next time θα προμηθευτώ κούτα :D

    ReplyDelete