Tuesday, October 4, 2011

Αποχαιρετώντας σιγά σιγά το καλοκαίρι...

Για λίγες ακόμη μέρες, η καλοκαιρία μας επιτρέπει να φοράμε ακόμη τα τελευταία μας καλοκαιρινά ρούχα προσαρμόζοντας τα σταδιακά ώστε να υποδεχτούμε επιτέλους τη δροσιά του φθινοπώρου, που προσωπικά μου έλειψε πολύ.
Βόλτα για απογεματινό καφεδάκι και επιτραπέζια λοιπόν με φίλους και μια ευκαιρία να εγκαινιάσω την ολοκαίνουργια μου αγορά από τα Bershka, μια βινύλ μπλε σχεδόν τετράγωνη τσάντα ώμου.




Ιt was love at first sight φυσικά, αν και για λίγα sec το σκέφτηκα μήπως έπαιρνα την αντίστοιχη μουσταρδί (κυκλοφορεί σε αυτά τα 2 χρώματα), αλλά αυτή η απόχρωση μου άρεσε πάρα πολύ όπως επίσης και η έντονη γεωμετρικότητα της τσάντας. Στοίχισε 20 ευρώ και ήταν το πράγμα που έπιασε το μάτι μου βλέποντας τα νέα ρούχα και αξεσουάρ στο κατάστημα.
Τα υπόλοιπα που φοράω είναι παλιές αγορές, ένα κάπρι jean που φόρεσα πάρα πολύ φέτος το καλοκαίρι, ένα παλιό μπλουζάκι (νομίζω το έχω τέσσερα χρόνια) από το Marks & Spencer που φοράω κατά βάση σε μεταβατικές περιόδους (ιδίως την Άνοιξη) και συνδυάζεται με άπειρα πράγματα γι αυτό και μ' αρέσει πολύ και τα αγαπημένα μου καλοκαιρινά φλατ σανδάλια (Cantini & Cantini) που αγόρασα πέρσι στις καλοκαιρινές εκπτώσεις από τον Ασκαρίδη (πολύ άνετα, πολύ navy, super cute). To δαχτυλίδι δε φαίνεται καλά αλλά είναι φυσικά το λατρεμένο teacups ring που σας έχω δείξει.

Άντε να κρυώσει ο καιρός λίγο ακόμη ώστε η επόμενη outfit pic να 'ναι πιο φθινοπωρινή.
 

2 comments:

  1. Τέλεια η τσάντα και το χρώμα μου αρέσει πάρα πολύ!! Εσείς φοράτε ακόμη πέδιλα στην Ελλάδα και εμείς στην Σουηδία έχουμε φορέσει ήδη μπότες!!
    Καλοφόρετη η νέα σου τσάντα!!!

    ReplyDelete
  2. Πολύ ωραίο το όλο look!
    Ελπίζω σε 2 βδομάδες να έχει... κρυαδιάσει αρκετά για να φορέσουμε και καμιά μποτίτσα! :)

    ReplyDelete