Sunday, September 11, 2011

Say it with a Favarto - cupcake!

Έχει 3 περίπου βδομάδες που η smugnificent μου έδωσε το δώρο μου, αλλά δεν προλάβαινα να γράφω για αυτό. Ήξερα ότι είναι από το favarte.com αφού είχε αναγγελθεί σε προηγούμενο post

photo borrowed by favarte.com


Τα δικά μου είναι λίγο πιο ανοιχτόχρωμα από ότι στη φωτογραφία και φαίνονται παρακάτω και παραμένουν υπέροχα!

Say it with a cupcake: Ένα μικρό βιβλιαράκι της Susannah Blake με λίγες αλλά ωραίες συνταγές για cupcakes. 


Οι συνταγές είναι χωρισμένες σε κατηγορίες. όχι όμως με βάση τα υλικά αλλά με βάση την περίσταση. Έχουμε λοιπόν cupcakes για γενέθλια, cupcakes για οικογενειακές στιγμές, cupcakes για ρομαντικές στιγμές, για γιορτές που υπάρχουν κάθε χρονιά και για να κεράσετε το νέο σας γείτονα, ως ανταμοιβή για κάτι που είστε περήφανοι!

Είναι γραμμένο στα αγγλικά και δε ξέρω αν έχει μεταφραστεί στα ελληνικά. Αυτό που μου έκανε εντύπωση είναι ότι σε κάθε συνταγή δίνει και τον αριθμό των cupcakes που "βγαίνουν" και μπορείς πολύ εύκολα να προσαρμόσεις τη δόση σε όσα θέλεις να φτιάξεις!

5 comments:

  1. Τι γλυκο δωράκι! Με έψησες για το βιβλίο γιατί λέω αυτο το χειμώνα να προσπαθήσω να τελειοποιησω τα cupcakes, είναι γευστικά χαριτωμένα κ οχι ιδιαίτερα μπελαλιδικα

    ReplyDelete
  2. @stella Έχω και άλλο να σου προτείνω με περισσότερες συνταγές και το θεωρώ καλύτερο από αυτό. Το έψαχνα για να βγάλω φώτο και θυμήθηκα ότι δε το έχω μαζί μου, το έχω αφήσει στους γονείς μου

    ReplyDelete
  3. @stella ε για την γλυκιά μου μόνο γλυκό δωράκι :-)
    αν θες ρίξε μια ματιά και σε αυτό, πολύ ωραίες παραλλαγές και είναι μικρό και συμμαζεμένο http://www.amazon.co.uk/500-Muffins-Cupcakes-Fergal-Connolly/dp/1845430956/ref=sr_1_2?ie=UTF8&qid=1315745705&sr=8-2

    ReplyDelete
  4. Πολύ γλυκό δώρο! Μου αρέσει που είναι ταξινομημένα κατά περίσταση!

    ReplyDelete
  5. μιαμ μιαμμμ.....νοστιμιες!!!!

    ReplyDelete