Thursday, September 22, 2011

Korres - Κρέμα ημέρας Ρόδι και ζελέ καθαρισμού λευκό τσάι

Ανήκω σε αυτή την κατηγορία γυναικών που το δέρμα τους είναι μεικτό. Ξηρό Τ και το υπόλοιπο πρόσωπο λιπαρό. Το οποίο σημαίνει πως αν ξεχάσω να βάλω κρέμα ημέρα το ξηρό Τ αρχίσει να γίνεται κόκκινο ιδιαίτερα τις κρύες μέρες του χειμώνα και τις ζεστές του καλοκαιριού. Και όλες γνωρίζουμε πόσο σημαντική είναι η ενυδάτωση. Ξέρω μπλα μπλα μπλα... Έχοντας δοκιμάσει αρκετές κρέμες ημέρας και από εταιρίες πολύ προσιτές αλλά και από μεγάλες εταιρίες με λίγο ακριβότερα αλλά προσιτά προϊόντα. Δε θα πω ποιες εταιρίες γιατί πιστεύω ότι η κρέμα ημέρας είναι ένα προϊόν που πρέπει να ταιριάξει στην επιδερμίδα της καθεμιάς γιατί είναι μοναδική, άσχετα με τις γενικές ταμπέλες ξηρή, λιπαρή, κανονική, με τάσεις λιπαρότητας κτλ. Έτσι εδώ και 2 χρόνια περίπου έχω καταλήξει στη κρέμα ημέρας Ρόδι - gel του Κορρέ. Δεν είναι τόσο gel αλλά δε το λες και κρέμα, είναι μια ενδιάμεση υφή και δεν με πολυνοιάζει από τη στιγμή που δε με ενοχλεί και που κάνει τη δουλειά της. 



 Τις τελευταίες 2 φορές που την αγόρασα ήταν σε ένα πακέτο προσφοράς. Το υπέροχο πάνινο νεσεσέρ με 2 θήκες που κλείνουν με φερμουάρ και ενώνονται από τη μαύρη πλευρά με κουμπώματα. Στην τιμή της κρέμας περίπου 15,5 ευρώ τα 40mL πήρα και ένα μαύρο μολύβι ματιών και το σαπούνι της σειράς Ρόδι. Ακόμα συμπεριλάμβανε ένα φυλλάδιο για την εταιρία και για την κρέμα.


Για το μολύβι και τα καλλυντικά Κορρέ θα τα πούμε σε άλλο post και το σαπούνι δυστυχώς δε το έχω χρησιμοποιήσει ακόμα.

Αυτό που δε μπορώ να καταλάβω είναι γιατί η εταιρεία έχει κρέμα για 25+ (την άγριο τριαντάφυλλο) που είναι για κανονικές -ξηρές και δεν έχει για τι; υπόλοιπες κατηγορίες. Και ναι ξέρω θα μου πεις ότι στην κατηγορία 20+ έχει για όλες. Αλλά μετά τα 25 θέλεις η ενυδατική σου να προλαμβάνει κιόλας για τις πρώτες ρυτίδες. Έτσι έχουν τα πράγματα. Και ας περάσουμε στον καθαρισμό.

Όπως όλοι γνωρίζουμε πριν την ενυδάτωση απαιτείται ένας καλός καθαρισμός (ξέρω ξέρω μπλα μπλα μπλα διαβάζετε).

photo borrowes by korres.com

 Χρησιμοποιώ το gel Λευκό Τσάι καθαρισμού. Είναι για όλους τους τύπους επιδερμίδας και μου αρέσει γιατί δεν μου αφήνει αυτή την αίσθηση ξηρότητας όπως άλλα σαπούνια καθαρισμού. Είναι 200mL και δεν θυμάμαι ακριβώς πόσο κοστίζει κάπου 10-12 ευρώ.

Συνήθως η κρέμα και το το gel καθαρισμού διαρκούν περίπου 6 μήνες με καθημερινή χρήση. Οπότε τα ανανεώνω ταυτόχρονα είτε από το φαρμακείο της γειτονιάς είτε από το κατάστημα Κορρές στο Meditteranean Cosmos.


Smugnificent: Σε αντίθεση με τη Fani, το gel καθαρισμού προσωπικά δε με βόλεψε καθόλου. Δε μπορώ να πω ότι το βρήκα κάποιο χτυπητό ελάττωμα απλά δεν μου έκανε κάποια διαφορά συγκριτικά με άλλα καθαριστικά προσώπου. Το χρησιμοποίησα 5-6 φορές και μετά ξέμεινε σε μια γωνιά forever, στη λήθη των ... no good enough to use stuff.


4 comments:

  1. thumbs up πάντως για τις πολυ-συσκευασίες του κορρέ που είναι και σε πολύ ανταγωνιστικές τιμές

    ReplyDelete
  2. Πολλά thumbs up και περνώντας από το φαρμακείο μου είδα ότι έβγαλε καινούργιες! 2 που είχε στη βιτρίνα είχαν μολύβι-μανό-σκιά και κραγιόν-μανό-σκιά (ή κάποια άλλη παραλλαγή γιατί δεν τα θυμάμαι και καλά)

    ReplyDelete
  3. Την κρέμα δεν την έχω δοκιμάσει...το καθαριστικό ήταν απο τα πρώτα που πήρα θυμάμαι μύριζε τέλεια...αλλά επειδή εγώ χρειάζομαι κάτι για βαθύτερο καθαρισμό μιας και έχω λιπαρό δέρμα δυστυχώς το άλλαξα!

    ReplyDelete
  4. απο κορρε ειχα την ενυδατικη με ροδι για λιπαρες επιδερμιδες. ηταν καλη.
    ειμαι καινουρια follower!
    αμα θες περνα κ απ το δικο μου!
    Miss Starshiny

    ReplyDelete