Monday, September 19, 2011

Emmy Awards 2011- Red carpet

Tα Emmy Awards 2011 ήταν χθες το βράδυ και δε μπορούσαμε να μην σας παρουσιάσουμε έστω με μια γρήγορη ματιά μια γεύση από το κόκκινο χαλί.
Σε γενικές γραμμές εμένα με απογοήτευσαν στιλιστικά, από τις χειρότερες πιστεύω χρονιές με μεγάλη ομοιομορφία και μονοτονία. I was bored!
Τα ρούχα ήταν γεμάτα με πούλιες, παγέτες, στρας, μεταλλιζέ γυαλιστερά υφάσματα με εφαρμοστές γραμμές σε σημείο που περίμενα να ακούσω τη μουσική της Δυναστείας και να σκάει από κάπου η Joan Collins ως Alexis.
Πάρα πολύ κόκκινο (έτσι ασορτί με το χαλί), πάρα πολλά hair updos (σε σημείο να παρακαλάω να δω καμιά με τα μαλλιά πιο ελεύθερα) και ανέπνευστα αξεσουάρ με πολλά σμαραγδένια σκουλαρίκια.

Σε γενικές γραμμές όλες σχεδόν θα μπορούσαν και καλύτερα. Ορίστε μια γεύση.




Nina Dobrev
Minka Kelly
Evan Rachel Wood
Claire Danes
Amy Poehler
 Julianna Margulies
 Christina Hendricks
Zooey Deschanel

Τα χειρότερα μου βέβαια με διαφορά ήταν:


Emma Pillsbury
Maria Menounos
Gwyneth Paltrow
Kαι οι δυο απόλυτες φρίκες:
Paz de la Huerta
Tην κυρία αυτή δεν την ξέρω και δε θα ήθελα και να την μάθω

Εύσημο μνεία για μένα αξίζουν:

Το Marchesa της Ε. Moss (Mad Men) αν το φόραγε άλλη θα το λάτρευα. Πάνω της όμως έχανε αρκετά.



Carpenter (Dexter) γιατί κατάφερε να βγάζει θηλυκότητα που είναι δύσκολο γι αυτή τη γυναίκα

 H Cobie Smulders (ΗΙΜΥΜ) για το μαγευτικό χρώμα
 Η Ariel Winter (Modern Family) που ήταν παράδειγμα ότι 
το red carpet μπορεί να είναι χαριτωμένο κι όχι μεγαλίστικο
 Οι Baranski και Panjabi (Good Wife) που έσωσαν τη σειρά 
στιλιστικά από την εμφάνιση της Margulies.

Οι καλύτερες κατά τη γνώμη μου εμφανίσεις ήταν:

Η Julia Stiles (Dexter) που αν και δεν την πολυσυμπαθώ οφείλω να το αναγνωρίσω

 Η Bowen (Modern Family) με ένα πολύ εντυπωσιακό Oscar de la Renta
 H Heidi με original Siriano πάντοτε θεά
 Η Winslet πολύ αριστοκρατική, πολύ φρέσκια, τρομερά ευχάριστη παρουσία
 Η Emily Blunt που μου αρέσει πάντα, με ένα πανέμορφο Elie Saab

Και my absolut favorite (αν και η δυσκολία που χει να ποζάρει μου το χαλάει κάπως) ήταν η Aubrey Plaza του Parks & Recreation. Μου άρεσε πολύ συνολικά σαν παρουσία.


Πως σας φάνηκαν; Ποιες ξεχωρίσατε; Περιμένουμε τη γνώμη σας.

6 comments:

  1. Έχεις δίκιο πολλές εμφανίσεις ήταν μέτριες.. Εγώ προσωπικά λάτρεψα την εμφάνιση της Cobie Smulders τη οποία θεωρώ και πολύ όμορφη γυναίκα!!

    ReplyDelete
  2. Δεν είδα αναλυτικά όλες τις εμφανίσεις...

    Από το ρεπορτάζ σας ξεχώρισα Nina Dobrev, Jennifer Carpenter, Julie Bowen και φυσικά τη Heidi

    Ειδικά αυτή η La Huerta για τα μπάζα

    ReplyDelete
  3. για τα πανηγύρια η Margulies, εξεπλάγην ευχάριστα με την Aubrey Plaza!
    Η Dobrev είναι πολύ υπερτιμημένη γκόμενα κ η τουαλέτα ήταν πολύ safe, θα μπορούσε να διαλέξει κάτι καλύτερο.
    Αντίθετα με σας η Paltrow μου άρεσε με το Emilio Pucci, καλά για τη Huerta τα έχουμε πει, η γκόμενα δεν είναι ούτε για την Τρούμπα

    Λ.

    ReplyDelete
  4. A κ ειδική μνεία στα εκπληκτικά μαλλιά της Holmes, ακριβώς το ίδιο χτένισμα κάνω όταν πλένω μούρη/δόντια

    Λ.

    ReplyDelete
  5. Θα συμφωνήσω δεν ενθουσιάστηκα πολύ μου άρεσε πολύ η Amy Poehler simplicity and perfection όσο για τη La Huerta τη μακιγιάζ και μαλλί ήταν αυτό δεν μπορώ να πιστέψω ότι στο κόκκινο χαλί εμφανίζονται έτσι!!!!

    ReplyDelete
  6. @Λ. Aν το Pucci της Paltrow ήταν φόρεμα και πιο καλοφτιαγμένο σε επίμαχα σημεία (να μην είχε εκείνο τον τεράστιο κύκλο σα να γεννά αυγό :P) θα μου άρεσε
    @Demi Τέλειο το φόρεμα της Poehler και σε χρώμα και σε στυλ, απλά έχω αμφιβολίες για το πόσο την κολάκευε το τόσο εφαρμοστό

    ReplyDelete