Wednesday, August 24, 2011

Άνεση επί ποδός

Η αναζήτηση του άνετου παπουτσιού για όλες τις ώρες είναι ένας συνεχής αγώνας για τις περισσότερες από μας. Προσωπικά το δράμα μου φτάνει σε σημείο να με ενοχλούν τελικά όλα τα παπούτσια ακόμη και τα υποτιθέμενα πιο άνετα, ακόμη και οι σαγιονάρες for god's sake!
Και επειδή συνηθίζουμε να είμαστε πολλές ώρες στο πόδι, ψάχνουμε πάντα για τα παπούτσια εκείνα που θα 'ναι άνετα, ευκολοφόρετα αλλά κατά βάση θα μπορούν να φαίνονται ωραία και ταιριαστά σε όλες τις περιστάσεις.

 
Γι αυτό το λόγο λάτρεψα τα καινούργια μου naturalizer. Έχω μείνει απόλυτα ικανοποιημένη και στο παρελθόν από την εταιρία. Τα καινούργια μου flat πέδιλα είναι άνετα, αστραφτερά, πανεύκολο να συνδυαστούν και δεν θέλω να τα βγάλω από πάνω μου όσες ώρες κι αν χρειαστεί να τα φορέσω.

Το  μανό είναι ένα πολύ καλοκαιρινό China Glaze (δυστυχώς δε πρόσεξα το νούμερο στην αισθητικό), το οποίο θυμίζει αρκετά το Sephora μανό που χρησιμοποίησα σε προηγούμενη ανάρτηση. 

1 comment:

  1. Είμαι πολύ δύσκολη στα παπούτσια και προτιμώ να μείνω με τα παλιά μου για αρκετό χρονικό διάστημα παρά να αγοράσω κάτι που δεν θα μου αρέσει και δεν θα ευχαριστηθώ.

    Πριν λίγες εβδομάδες, είδα από τη smugnificent τα συγκεκριμένα πέδιλα και κάτι μου έκαναν, το σχέδιο μου φάνηκε να ταιριάζει στις "προδιαγραφές" μου και αποφάσισα να τα πάρω. Πήγα στο mall στα nak, αλλά δεν τα είχαν, οπότε τα παρήγγειλα online εύκολα και γρήγορα.

    Αν και την πρώτη μέρα το δεξί λουράκι με πλήγωσε στο πίσω μέρος του ποδιού, θα συμφωνήσω σε ό,τι είπε παραπάνω η smugnificent. Τα φοράω καθημερινά πλέον, είναι άνετα, απλά αλλά υπέρκομψα και ταιριάζουν με ό,τι κι αν βάλω (τα πήρα σε μαύρο).

    Είμαι τόσο χαρούμενη που επιτέλους βρήκα ένα πέδιλο που να μου αρέσει!

    ReplyDelete