Saturday, August 2, 2014

My Insta-July 2014| Smugnificent

 July was also an excellent month for the biggest part at least. Just one day after coming back from London I flew to Greece for the second part of my vacation. Well with half of July on vacation, getting back to the "hard" reality was kinda cruel I admit, but let's go back and see a few pics to get a taste of this past month!



 O Ιούλιος ήταν κι αυτός ένας πολύ καλός μήνας στο μεγαλύτερο κομμάτι του τουλάχιστον. Σχεδόν αμέσως μόλις επέστρεψα από Λονδίνο, ταξίδεψα Ελλάδα για το δεύτερο κομμάτι των διακοπών μου. Με το μισό μήνα σχεδόν σε διακοπές, η επιστροφή στην "σκληρή" πραγματικότητα ήταν κάπως δύσκολη ομολογώ, πάμε όμως να δούμε μερικές φωτογραφίες που θα σας δώσουν μια γεύση για το μήνα που πέρασε.


  The only thing that could be better after a great vacation in London and my IMATS experience is spending more time with my friends and eating amazing food. And drinks! Well you can easily see the food overload in this month's pics haha and there were so many more what have been left out! But of course what I enjoyed more was spending time with my family and friends that I always see so little and miss so much. And it was indeed wonderful. I also had a haircut (for the ones that don't know I only let my hairdresser in Greece to cut my hair for the last 15 years now) and got a few more goodies that I wanted to try out or stock up. When I got back I had a course in a very beautiful place by the lake of Zurich. My return to work (and also the start of my super-intensive German course) was sweetened by all the unpacking of the stuff I got from my trips and all the new things that were waiting for me to try out and review. Back to blogging and vlogging again and keeping in more frequent touch with all of you guys. I also got the chance to meet a lovely Swiss blogger (if you speak French even a bit you want to check her out for sure: http://ebeautyandcare.blogspot.ch/) and show her a bit around Bern. Life as usual now, lots of work but so many beautiful moments in between. How about your July?












  


 Το μοναδικό πράγμα που μπορούσε να είναι καλύτερο μετά από τις πολύ όμορφες μου διακοπές στο Λονδίνο και την εμπειρία μου στην IMATS είναι να περάσω κι άλλο χρόνο με τους φίλους μου παρέα με φανταστικό φαγητό.  Και ποτά! Μπορείτε εύκολα να δείτε το overload φαγητού αυτό το μήνα χαχα και δεν έχουν καν μπει όλες μέσα! Αλλά φυσικά αυτό που απόλαυσα περισσότερο είναι ο χρόνος που πέρασα με την οικογένεια και τους φίλους μου που βλέπω τόσο λίγο και μου λείπουν πάντα τόσο πολύ. Και ήταν πραγματικά υπέροχα. Επίσης κουρεύτηκα όπως θα είδατε και στα τελευταία μου videos και πήρα μερικά ακόμη πραγματάκια που ήθελα είτε να στοκάρω να να δοκιμάσω. Αμέσως μόλις επέστρεψα, έφυγα για ένα ολιγοήμερο σεμινάριο σε ένα πολύ όμορφο μέρος στη λίμνη της Ζυρίχης. Η επιστροφή μου στο γραφείο και η έναρξη του υπερεντατικού μου μαθήματος γερμανικών (ω ναι όπως καταλαβαίνετε τον Αύγουστο, ελεύθερος χρόνος μηδέν), έγινε πιο ανεκτή καθώς άρχισα να ανοίγω και να δοκιμάζω τα πράγματα από τα ταξίδια μου και όλα τα πακέτα που με περίμεναν με νέα πράγματα για δοκιμή. Επιτέλους πίσω στο blogging και σε νέα videos καθώς και σε πιο τακτική επικοινωνία μαζί σας. Επίσης γνώρισα επιτέλους και μια Ελβετίδα blogger που ήθελα να γνωρίσω από καιρό και με επισκέφτηκε στη Βέρνη (αν ξέρετε έστω και λίγα Γαλλικά θέλετε σίγουρα να την τσεκάρετε: http://ebeautyandcare.blogspot.ch/). Πίσω λοιπόν στην καθημερινότητα μας τώρα, πολύ δουλειά αλλά και πολλές όμορφες στιγμές ανάμεσα. Πως ήταν ο δικός σας μήνας;
















6 comments:

  1. Νομιζω πως αυτος ο instaμηνας ειναι ο αγαπημενος μου,μιας και σε πολλες φωτοστιγμες ημουν παρουσα. Χαρηκα πολυ που συναντηθηκαμε και θα περιμενω να τα πουμε ξανα τα Χριστουγεννα :)
    Στα beauty μας τωρα. Οι σκιες του Κορρε σου αρεσουν; Εχω πολυ καιρο να παρω, δεν εγραφαν με τπτ στα βλεφαρα μου. Βεβαια τοτε δε γνωριζα primer και κολπα. Οι αγορες σου απο το Carelab πως και μου ξεφυγαν; Πολυ το συμπαθησα το καταστημα,νομιζω πως και για Ελλαδα οι τιμες ηταν καλουτσικες.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ήταν πολύ όμορφα και ήδη μετράω μέρες για τις γιορτές. Μόνο swatches έκανα στις σκιές του Κορρέ και ήταν αρκετά καλά αλλά πρέπει να τις δοκιμάσω real life. Στο Carelab πήγαμε με το Celακι και μου άρεσε πολύ, θα πάω πιο οργανωμένη τα Χριστούγεννα

      Delete
  2. Tin akrida den ebales *runs and hides*

    ReplyDelete
    Replies
    1. δεν έβγαλα photo, Ι was too busy saving us from the monster :P

      Delete
  3. I always love your monthly recaps. Please please please show that necklace that you are wearing in the first pic in close-up! It looks stunning.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you Melissa! Oh I will put you a pic on twitter, it is a Zara necklace from last year :)

      Delete